20 Aralık 2011 Salı

HİÇ KİMSEYE KENDİNİ KANITLAMAK ZORUNDA DEĞİLSİN !

Hiç kimseye kendini kanıtlamak zorunda değilsin. 

Hiç kimsede sana kendini kanıtlamak zorunda değil. 

Kurduğun cümlelerdeki kelimeleri iyi seçte karşındakinden ağır bir tepki geldiğinde " ben ona bişey dememiştim ki " gibi ağlanıp sızlanma...

Ve sen sana söylüyorum.

Yürüyeceksen " o ne der, bu ne der " diye düşünmekten vazgeç.

Bas ve yürü.

Yürümeyeceksende, " ben aslında onu düşünüyorum, onun iyiliği için yürümüyorum " gibilerinden ne kendini ne de başkalarını zan altında bırakma.

Çıktığın bu yolda seni tökezletmek için umulmadık girişimler göreceksin. Gerek yakınların gerek kırk kat yabancılar " ama aslında öyle, aslında böyle " gibi gibi gibi bir sürü toplum bilinci safsatası ile sana saldıracaklar.

TAKILMA VE BİR AN BİLE DURAKSAMA.

Eğer senin önüne geçiyorsa yıkılması gerektiği ve kendini senden küçük hissedip, senin yükselmeni istemediği içindir.

YIK VE GEÇ

EĞER DURMAYI SEÇERSENDE, ARTIK YÜRÜYEMEYECEK HALE GELİP BİR GÖZÜNÜ TOPRAĞA DİKTİĞİNDE " Çok denedim ama OLmadı " deme sakın.

Evet çok denedin ama her seferinde ilk engelde vaz geçtin !!!

SEÇİM SENİN.

Ya kendi hayatını yaşarsın yada, onun bunun öğretileri ile dolu ASLINDA BOŞ BİR HAYATI.

Şimdi kalk ve hayallerinin peşinden koşmaya başla !!!

Avni Sevinç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder